Кращі практики проекту

01 березня 2020 року – 15 березня 2020 року

Піклуватися та дбати про здоров’я учнів є нашим пріоритетом. Тому в школі з метою запобігання занесенню і поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV проводиться ряд заходів. Так учасниками проєкту «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів» був створений інформаційний стенд на якому розміщена корисна інформація щодо профілактики захворювання на гострої респіраторної хвороби. http://school3.ck.ua/budte-zdorovi/ Медичний працівник школи Руднова В.М. проводить роз’яснювальні бесіди серед учнів та працівників школи щодо профілактики інфікування і поширення корона вірусу.
Анкетування « Що я знаю про вірусні захворювання?» проведене для учнів 7-11 класів показало, що діти досить обізнані у заходах попередження захворювання, заходах профілактики, самоізоляції.
У класних кімнатах та  фоє школи розміщені інформаційні постери. Попередження хвороби краще ніж лікування.

15 лютого 2020 року – 29 лютого 2020 року

Ці два тижні були присвячені створенню  комфортного  середовища для всіх учасників освітнього процесу, під час яких  пропагувався безпечний Інтернет та створювалась атмосфера радості та безтурботності на Веселковому тижні.
Тиждень Безпечного Інтернету під гаслом  «Ми за безпечний інтернет-простір!!»  був насичений подіями.
Учні 5-х класів плідно провели час на вимушених канікулах та підготували лепбуки, в яких зібрали всю необхідну інформацію про Всесвітнє павутиння та про те, як можна уникнути небезпеку в ньому. http://school3.ck.ua/mi-za-bezpechnij-internet-prostir/ Для учнів 7-х класів в актовій залі була проведена тематична інформаційна година «Булінг в соціальних мережах та його наслідки». На прикладах соціальний педагог Харченко Яніна Юріївна та практичний психолог Литовченко Тетяна Сергіївна розповіли про причини і наслідки булінгу, а також ознайомили школярів із шляхами уникнення цькування в Інтернеті. На інформаційних годинах класні керівники 2-11-х класів розширили знання учнів про безпечне користування інтернетом. Протягом тижня в рекреації 3-го поверху було розміщено «Стіну гіркого досвіду», за допомогою якої школярі могли  анонімно поділитися своїми проблемами, які спіткали їх під час роботи в Інтернеті, щоб інші учні могли їх уникнути. http://school3.ck.ua/mi-za-bezpechnij-internet-prostir-5/
В початковій школі проходив  Веселковий тиждень.  Кожного дня можна було зустріти дітей одягнутих у одяг відповідного кольору.
Перший день – Жовтий колір – це колір сонця, радості і оптимізму. http://school3.ck.ua/veselkovij-tizhden/ Око радіє, серце переповнюється захватом, душа співає, відчуваючи теплий подих. Жовтий – потреба у перспективах, надіях на краще. Колір творчості і життєздатності.
Зелений колір – скромний, спокійний, м’який. http://school3.ck.ua/veselkovij-tizhden-2/ Це колір природи, рослин. Без них неможливе життя, вони своїм корінням йдуть в землю, а листям тягнуться до неба. Отже діти вчилися любити природу, берегти її, бути з нею одним цілим.
Середа у нас була днем червоним. http://school3.ck.ua/veselkovij-tizhden-3/ Яскравим, чарівним, неповторним… Недарма червоний асоціюється з вогнем, енергією, коханням. Він  надає впевненості, заряджає енергією, позбавляє від туги і негативних емоцій, викликає відчуття тепла і має зігріваючу дію.
Четвер  зафарбувався у синій колір. http://school3.ck.ua/veselkovij-tizhden-4/ У блакитні, сині, ультрамаринові шати вдяглися учні початкових класів. Адже синього так багато на нашій планеті і він має дуже важливе значення для нас. Це колір повітря та легкої води — струмків та річок. Це колір вічності, таємниці та глибокого спокою. Синій вважається кольором інтуїції та здоров’я. Розпочали першокласники переглядом мультфільму «Абетка здоров’я» та спілкувалися на тему «Здорове харчування». Учні 2-Б класу організували свято картоплі «Другий хліб» з класоводом Остапенко С.П. Цікаво і захоплено пройшов квест «Здоровим бути кльово», організатором якого була Григоренко М.О. Гостра спортивна боротьба, яка відбувалася під час змагань серед учнів 1-х та 2-х класів, які організували і провели Вербицький С.В. та Нечипоренко С.О., викликають любов до спорту, бажання зміцнювати своє здоров’я. Галявину психологічної розгрузки та кімнату довіри створила психолог Литовченко Т.С., де дітки мали відверті розмови та піднімали свій настрій сеансами сміхотерапії.

01 лютого 2020 року – 15 лютого 2020 року

Перші два тижні лютого у школі у звя’зку з високим порогом захворюваності  учні перебували на карантині, але вчителі плідно працювали: займалися самоосвітою та планували подальшу роботу; проводили заходи щодо створення  безпечного навчального простору для учнів; брали участь у бесідах за круглим столом, тренінгах, семінарах. Учасники проєкту обговорювали участь у конкурсі щодо впровадження в меню школи страв із збірника Євгена Клопотенко, для забезпечення збалансованого, здорового харчування учнів. Семінар учасників освітнього процесу з проблем та досягнень інклюзивного навчання  пройшов у школі за участю представників з районів та області. Обговорювалися нові можливості для створення сприятливих умов та освітнього середовища для дітей з ООП. http://school3.ck.ua/na-poryadku-dennomu-inklyuziya/ Тренінгове заняття для вчителів – предметників та класних керівників провела психолог закладу «Блінгу НІ!». http://school3.ck.ua/protidiya-bulingu/ Отримати корисні знання вчителі змогли на практичному занятті з створення безпечних умов навчання «Безпечний інтернет».http://school3.ck.ua/razom-do-bezpechnogo-internetu/

15 січня 2020 року – 31 січня 2020 року

Перші два тижні після зимових канікул проходили під гаслом « Пропагуємо здоровий спосіб життя». Учні школи створювали проекти «Оздоровчі системи», де закликали до використання традиційних та новітніх оздоровчих систем та традицій. Провівши та проаналізувавши анкетування – дійшли висновку, що найпоширенішою з оздоровчих систем є традиційна українська. Ця система базується на традиційному українському харчуванні, руховій активності ( козацькі ігри та забави), загартуванні, режимі праці та відпочинку. Фото
Проект «Особиста гігієна» – активізував роботу, щодо пошуку та аналізу інформації для створення самого проекту. Захопливою була групова робота та цікава презентація роботи. У школі проводилася заходи щодо попередження захворюваності на ГРВІ, грип та інші распіраторні захворювання – діти вживали вітамінізовану їжу у їдальні закладу, проводили чаювання з лікарськими травами; пропагували оздоровлююче харчування й батькам.

15 грудня 2019 року – 15 січня 2020 року

Учні 9-х класів презентували свою проектну роботу в рамках пропаганди здорового харчування та вивчення англійської мови – «My food», « Are we healthy and successful».
Початкові класи продовжили працювати та впроваджувати в життя «Абетки харчування». Під час уроків та позакласної діяльності діти в ігровій формі знайомилися з тим, яка їжа є корисною, аналізували і переглянули свої харчові звички на користь більш здорових, а також визначали роль фізичної активності для здорового розвитку. Навчальні матеріали «Абетки харчування», які використовуються для занять та впроваджуються в нашому навчальному закладі вже п’ятий рік.
Святкові різдвяні традиції в цьому році для учасників проекту проходили весело та завзято , адже учні п’ятих класів провели челендж « Фото з смачною родинною кутею».http://school3.ck.ua/rizdvyana-kutya/
Після свят учні школи занурилися в інженерію та під гаслом #Томущоцікаво долучилися до інженерного тижня. В розвинених країнах Європи, Північної Америки, Азії за вирішення інженерно-технічних проблем в охороні здоров’я відповідає окрема міждисциплінарна галузь науки і техніки: «Біомедична інженерія» (БМІ) – яка поєднує інженерію і науки про життя. Система освіти і підготовки наукових кадрів в цій сфері є міжнародним стандартом який розроблено в університетах Європі та США. Наука України має великі напрацювання в галузі створення матеріалів, виробів і технологій медичного призначення які при невеликих фінансових затратах могли б знайти широке застосування тому для країни потрібні інженерні кадри (конструктори і технологи) з європейським рівнем підготовки і медичним мисленням та світоглядом. Елементам конструювання на протязі Інженерного тижня займалися учні школи сворюючи моделі механізму дії легенів , серця та руки, моделювали реактивний автомобіль, механізми збору наземних та підземних вод, сворювали діючий термос.

01 грудня – 15 грудня 2019 року

Протягом звітного періоду учні, учасники проекту «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів», провели веселий та цікавий конкурс «Рахуємо кроки разом».http://school3.ck.ua/18048/
Перший тиждень змагалися між собою учні 5- х класів рахуючи кроки протягом тижня, найрухливішими були учні 5- Б класу які зробили 400000 кроків, другими були учні 5-А класу – 250000 кроків , 5- В 120000 кроків.
На другому тижні долучились й учні старшої школи із завзяттям рахували кроки змагаючись з вчителями . Підводячи підсумок конкурсу ми зробили висновок, що нашим учням і вчителям не загрожує – гіподинамія.
На уроках основ здоров’я учні інклюзивного 6- В класу розглядали вплив навколишнього середовища на організм людини. Обговорювали важливість дотримання екологічної рівноваги, небезпеку громадських місць ( скупчення людей), необхідність догляду за приміщеннями , одягом, житлом, складали пазли , відгадували закодовані слова, малювали малюнки.
Виховні заходи по попередженню захворювань дихальних шляхів були проведені в форматі – «Що ми знаємо про хвороби» та «Як запобігти цим захворюванням». Класними колективами були створені постери, проведені години – диспути, анти – реклами захворювань.

15 листопада – 30 листопада 2019 року

Протягом звітного періоду учні школи долучилися до проведення вітамінного тижня. Тиждень розпочали найменші учасники учні 1-х класів, які презентували «Подорож до міста Здоров’ятко» . Подорож по вулицях міста біла цікавою та пізнавальною – відгадували загадки, співали пісні, «Варили український борщ», виконували разом веселу руханку. Естафету перейняли учні 5-х класів, які працювали над проектами «Улюблені вітамінні фрукти», де презентували та захищали корисні вітамінами фрукти. Учні 6-х класів створювали та презентували проектні роботи з теми «Вживання вітамінів – запорука здоров’я».
Щорічні традиційні дні пропаганди здорового способу життя відбулися й цього року. «Ми проти куріння! Ми – здорове покоління!» http://school3.ck.ua/mi-proti-kurinnya-mi-zdorove-pokolinnya/ та «Скажемо СНІДУ – НІ». http://school3.ck.ua/den-borotbi-zi-snidom-2/Профілактична бесіда з попередження хвороб , що передаються статевим шляхом та небажаної вагітності була проведена серед учнів 9-11 класів представником Черкаського обласного центру профілактики та боротьби зі СНІДом. Фото

01 листопада – 15 листопада 2019 року

Протягом останніх двох тижнів участники проекту працювала з великим завзяттям над реалізацію активностей по сприянню здоровому харчуванню дітей. Учні старших класів проводили рекламні хвилинки та пропагували залучитись до програми «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів». Пропаганда здорового способу життя та правильного харчування серед учнів та батьків сприймається з вуст самих учасників проекту значно реалістичніше та актуальніше.
HEALHY FOOD HEALTHY KIDS «Їсти здорове – здорово » – це дослідження провели учні 6-А класу. Підготували міні-проекти, презентували свої малюнки про користь овочів та своє здорове меню. З радістю розфарбовували цікаві завдання від «Healthy Schools» учні початкової ланки. Діти та педагоги продовжують активно використовувати матеріали «Абетки здорового харчування». Урок з основ здоров’я на тему «Здорове харчування» у 5-В класі пройшов не в звичайному форматі . Учні переглянули мультфільм «Про здорове харчування», презентували улюблену національну страву з овочів, обирали корисні продукти харчування та осуджували вплив шкідливих став. Фото

15 жовтня – 31 жовтня 2019 року

Традиційно в оснінні дні в школі проходить олімпійський урок .http://school3.ck.ua/zustrich-zi-sportsmenami/ Веселі ранкові руханки, калейдоскоп різних змагань : http://school3.ck.ua/zajmatisya-sportom-ce-kruto/міні-футбол, баскетбол,веселі естафети. Найбільше вражень від виступів відомих спортсменів та участі у міському марафоні від Олімпійського комітету в Черкаській області.http://school3.ck.ua/pidsumki-olimpijskogo-tizhnya-5/
Осіння пора сприяла й проведенню цікавих досліджень про користь натуральних продуктів, а особливо молока. Весела екскурсія до агрофірми «Маяк» дала можливість дітям 5-6 класів переконатися у корисних властивостях молока, сирних продуктів та побачити всі процеси отримання та переробки молока.http://school3.ck.ua/kukurudzyani-rozvagi/
Створенню позитивної атмосфери під час навчання є екскурсії до визначних місць України, учні 5-6 класу відвідали мальовничу Софіївку, що в Умані. Діти отримали масу позитивних емоцій та вражень , які сприятимуть формуванню фізичного та психічного здоров’я.http://school3.ck.ua/sofi%d1%97vska-kazka/

01 квітня – 15 квітня 2019 року

7 квітня Всесвітній день Здоров’я. Не стояли осторонь відзначення цього дня й учні школи. Найактивніші учасники проекту Healthy Schools залучились до проведення міського Дня Здоров’я. http://school3.ck.ua/den-zdorovya/ Стали активними учасниками майстер- класів з різних видів спорту, видів активного відпочинку, спостерігали за виступами дитячих колективів, що створювали позитивну атмосферу свята. Учні 7-8-х класів продемонструвати свої знання, вміння та навички щодо здорового способу життя під час проходження квесту з цікавими станціями. За участь були нагороджені призами та дипломом, але найголовніше, що всі учасники свята були згодні, що « Здоров’я дитини –багатство родини! Здоров’я народу – багатство країни!»
До Всесвітнього Дня Здоров’я у школі проведено гру- квест «Подорож стежинками здоров’я» серед учнів 5-х класів , під час якої мандруючи різними станціями складали прислів’я про здоров’я, розглядали небезпечні ситуації та правила поведінки в них, повторили правила гігієни відгадуючи слова з головоломки, навчились як потрібно діяти при побутових опіках та надати допомогу при невеликих кровотечах.
Весняний позитивний настій допомагає створювати екодолина школи. Щорічно навесні відбувається оновлення саджанцями та квітами, працюють всі – учні створюють проекти , ландшафтні моделі, які дорослі втілюють в життя.
Початкова школа розпочала роботу над екологічними проектами та дослідженнями до Дня Землі, так учні 4 – х класів презентували свої роботи «Здорова планета – здорові діти» , «Зробимо планету здоровою», «Сміття – хвороба планети».

15 березня – 30 березня 2019 року

Весна сприяє створенню здорової психологічної атмосфери навколо, учнів школи активно впроваджували свої ідеї в освітній процес, цьому сприяли традиційні для шкільної родини заходи.
День Єдності, до участі в якому було залучено батьків, дітей та педагогічний колектив, дивував своєю насиченістю та феєричністю ідей проведення уроків та позашкільних заходів.
Урок – подорож « Здоров’я – твоє багатство» на якому учні з різних класів подорожували станціями, де виконували різні завдання, а саме: грали в гру «Прислів’я – преставлялки», проявляли емоції та настрій за допомогою мімічних кубиків, створювали карту здорового відпочинку на вихідні.
Учні початкової школи раділи веселим перервам та традиційним руханкам.
Дослідити вплив ph-середовища та вплив його на здоров’я шкіри взялися учні – 8-9 класів підчас дослідницьких експериментів на уроці хімії. Не залишились осторонь і учні 7-х класів, які доводили користь вживання вітамінів презентуючи свої проектні дослідження.
Ділилися своєю добротою та творили добро учні початкової школи та учні спеціального класу. Допомагали їм в цьому волонтери шкільного волонтерського клубу «Вектор». Зігрівали своїми долоньками доброти учні 5-х класів. Учнівські листівки-смайлики відобразили загальношкільну атмосферу, яка панувала в цей день в школі. Фото

01 березня – 15 березня 2019 року

Перші весняні тижні березня були насичені цікавими подіями та пройшли в веселій гармонійній атмосфері , сприяли цьому цікаві заходи та створена у приміщенні школи традиційна весняна фотозона.
Смачними та корисними були народні частування на свято Масляної, де учні могли посмакувати домашніми пиріжками, варениками та млинцями, припиваючи їх корисним трав’яним чаєм .
Залучились учні й до участі у пропаганді користі овочів. Так під гаслом « Овочі для нас – це просто клас!» пройшли овочеві дні в школі. Ці дні стали надзвичайними та запам’ятаються на довго, оскільки учні мали змогу долучитися до цікавих квестів, конкурсів та нетрадиційних руханок. Учні перших класів із великим задоволенням грали в гру «Відгадай овоч на смак та запах». Другокласники долучилися до квесту «Овочеві перегони», під час якого дізналися не лише про користь овочів, а й які креативні страви можно приготувати з різних овочів. Учні 3-4-х класів організували виставку поробок, малюнків та постерів «Овочеві фантазії». Завдяки учням 8-9-х класів всі школярі початкової школи взяли участь у веселих вітамінних перервах та руханках, під час яких мали змогу повеселитися та посмакувати свіжими овочами. Не залишилися осторонь і учні 5-7-х класів, які презентували свої дослідницькі проекти «Скільки овочів потрібно їсти щодня».http://school3.ck.ua/ovochi-dlya-nas-ce-prosto-klas/

15 лютого – 28 лютого 2019 року

Цей період був спрямований на реалізацію ідей здорового та раціонального харчування, а саме:«Йодована сіль – здоровий організм», «Ні – фаст –фуду».http://school3.ck.ua/jodovana-sil-zdorovij-organizm/
Учні 9-х класів підготували та презентували свої проектні роботи з теми «Користь йодованої солі для дитячого організму», провели цікаве моніторингове дослідження «Яку сіль Ви вживаєте в їжу?». Результати якого свідчать про те, що 60% всіх опитаних учасників вживають йодовану сіль та рекомендують вживати всім. Учні початкових класів із задоволенням підсолювали свої страви в шкільній їдальні йодованою сіллю.
В захваті від імпровізованої прес-конференції були учні 7 –х класів, де обговорювалось питання шкоди фаст – фуду. А учні початкової школи взяли участь у квесті «Вплив фаст-фуду на людину». Під час квесту учні не лише дізнались про шкідливість вживання фаст-фудів, а й про можливі наслідки для організму людини. Подорож по цікавим станціями виявились не лише інформаційно-насиченою, але й веселою та захоплюючою.

1 лютого – 15 лютого 2019 року

Два тижні лютого були насичені захопливими подіями. Розпочали з веселих спортивних змагань у початковій школі «Веселі старти». До участі залучились батьки початківців. Переможених не було – вирували спортивний запал та весела атмосфера. Пропаганда здорового способу життя має свої позитивні результати: батьки із завзяттям відвідують спортивні заходи в школі та беруть активну участь в них.
Ці два тижні були тематичними «Корисні фрукти». Кожен клас презентував фрукт запрошуючи посмакувати своїх друзів з паралельних класів. Яке розмаїття кольорів, ароматів панувало в школі від екзотичних фруктів до традиційних яблук. Деякі фрукти вживали в свіжому вигляді, розділивши на дольки, з деяких приготували сік, а деякі навіть запекли. Превагу учні надали традиційним запеченим яблукам з сиром, родзинками, курагою та медом. Фото
Велика кількість снігу манить дітей на свіже повітря тому традиційними є прогулянки на подвір’ї школи – бій сніжками, снігові баби, селфі на снігу.
Крім того шкільна родина вітала учасників відбіркових турів, які брали участь у конкурсі «Мій здоровий ланч». Всі учні були відзначені подяками за участь.http://school3.ck.ua/mij-zdorovij-lanch/

16 січня – 31 січня 2019 року

Перші два тижні, після зимових канікул, проходили під гаслом « Наша каша – найсмачніша».
Учні смакували смачною кашею в шкільній їдальні, різноманіття виробів з круп є вже декілька років обов’язковою складовою меню їдальні для всіх учнів школи.
Серед учнів початкової школи проведено уроки- подорожі з Основ здоров’я «Каша – радість наша». Діти ознайомилися з різними видами круп, територіями України, де вирощують різні злакові рослини. Поетапно розглянули технологію приготування каш, складали пазли з зображенням смачних страв, презентували свої малюнки з найулюбленішими стравами з круп.
«Проста їжа найкраща» – урок здорового харчування з використанням різних методів та прийомів навчання під час якого діти з завзятістю складали щоденне меню для себе та своїх родин. Учні ділились цікавими фактами про користь овочів, фруктів, своїми новими знаннями про користь здорового харчування , про вітаміни в продуктах. Фото
Учні залучились до конкурсу відео робіт – «Мій здоровий ланч», активно почали знімати та викладати в соціальні мережі відео на якому готують корисні смачні перекуси в школу.
Вчителі стали учасниками челенджу запропонованого Запоріжським колегіумом «Елінт» «Healthy_teachers_challenge» та презентували свої фото з активного відпочинку.

1 січня – 15 січня 2019 року

Під час зимових канікул учні школи працювали над впровадженням у життя своїх проектів. Учні школи презентували свою проектну роботу в рамках пропаганди здорового харчування  та вивчення  англійської мови – «My food», «Are we healthy and successful»
Початкові класи  продовжують працювати та впроваджувати в життя  «Абетку  харчування». Під час уроків та позакласної діяльності діти в ігровій формі знайомилися з тим, яка їжа є корисною, аналізували і переглянули свої харчові звички на користь вживання більш здорових продуктів, а також визначали роль фізичної активності для здорового розвитку. Навчальні матеріали «Абетки харчування»,  які використовуються для занять,  впроваджуються  в школі вже четвертий рік.
А Різдвяні свята супроводжувались веселими заходами – фестивалем  «Черкаси різдвяні» в рамках якого спільнота нашої школи пройшла в колоні колядників центром міста та заспівали  всі відому колядку «Добрий вечір тобі пане господарю…» та смакували смачну, корисну різдвяну кутю.

16 грудня – 31 грудня 2018 року

Ці два тижні в школі були присвячені впровадженню фізичних активностей та свідомого ставлення школярів до власного здоров’я.
До школи знову завітали спортсмени з цікавим проектом «DO like OLIMPIANS» («Роби, як олімпійці»). http://school3.ck.ua/proekt-do-like-olympians/
Мета проекту – залучення молодого покоління до активних занять фізичною культурою і спортом, формування уявлення дітей і молоді про олімпійський рух в Україні та світі. Ранкова зустріч розпочалась веселою руханкою в спортивному залі школи до якої залучились учні перших класів.
«А ви можете як ми?» челендж який розпочали учні 7- Б класу та передали учням старшої школи. Наступні дні були не менш цікавими – вправи, які показали спортсмени діти з захопленням демонстрували на веселих перервах.
Заняття «Каша – це здорово» – проведене у спеціальному 5-В класі, викликало веселі емоції. Особливо запам’яталось дітям складання пазлів з зображенням смачних каш.

1 грудня – 15 грудня 2018 року

Учнівська спільнота працювала з великим завзяттям над реалізацію активностей по сприянню здоровому харчуванню дітей та створенню комфортного середовища.
Учні 9-Б класу провели рекламні хвилинки та пропагували залучення до програми «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів».
HEALHYFOODHEALTHYKIDS «Що обрати здорову їжу чи шкідливий фаст – фуд?»- це дослідження провели учні 5-А класу. Підготували міні-проекти, презентували свої малюнки про користь овочів та з радістю розфарбовували цікаві завдання від «Healthy Schools».
Урок з основ здоров’я на тему «Здорове харчування» у 5-В, інклюзивному, класі пройшов у нестандартній формі . Учні переглянули мультфільм «Про здорове харчування», презентували улюблену національну страву з овочів, обирали корисні продукти харчування та осуджували вплив шкідливих став .
Виховні заходи по попередженню захворювань дихальних шляхів були проведені у форматі – Що ми знаємо про хвороби та Як запобігти цим захворюванням. Класними колективами були створені банери, проведені години – диспути, анти – реклами захворювань. Фото
Позитивному настрою учнів, батьків , працівників школи сприяє й атмосфера зимової казки в фоє школи, конкурс на виготовлення сніговиків з вторинної сировини є актуальним у впровадженні цілей сталого розвитку, а також допомагає зберегти природні ресурси.

16 листопада – 30 листопада 2018 року

Шкільна родина приділила увагу впровадженню концепції “здорового дизайну”  приміщень де перебувають діти, осучаснення приміщень школи, кабінетів, створення сучасних ігрових зон та зон відпочинку в класних кімнатах.
Відпочити, позайматися фізичними вправами учні можуть в спеціальних куточках, що оснащені цікавим приладдям та матеріалами. Коврик  з зображенням космосу дає можливість для фантазування про  подорожі в космічному просторі. «Цікавий лабіринт» – розвивати логічне мислення , «Дорожня розмітка»  знайомить та нагадує учням  правила дорожнього руху.
Особливим є зал для фізичних вправ у  5 – В класі – інклюзивної освіти , де діти з особливими потребами мають можливість відпочити та позайматися спеціальними фізичними вправами.
Всі свої емоції діти можуть показати на стіні настрою, яка розміщена в коридорі. Фото
Проблему рухової активності   в нашій школі  вирішують за допомогою «Веселих стартів», запросивши до школи відомих спортсменів Черкаської області. http://school3.ck.ua/zaprosi-sportsmena-do-shkoli/

1 листопада – 15 листопада 2018 року

Школярі долучилися до акції «Прибери планету». Не лише звичайні фізичні вправи, а й флешмоб у вигляді складання пазлу можна проводити під час інтегрованого уроку «Я досліджую світ».
Під слогоном « Життя в стилі еко» для всієї шкільної громади була створена фотозона, мета якої була акцентувати увагу на використання еко-матеріалів в побуті та вживання  традиційних українських фруктів та овочів. https://www.facebook.com/HealthySchools.UA/posts/320647365425030
Учні старших класів протягом тижня проводилти «Науковий пікнік», під час якого навчали всіх бажаючих як зробити життя в сучасному світі енергозберігаючим та екологічним. http://school3.ck.ua/naukovij-piknik/

15 жовтня – 31 жовтня 2018 року

Початок реалізації програми “HealthySchools: заради здорових і радісних школярів” в школі:
1. Вхідне опитування «Здорове харчування»
-  залучено 54 учні 6-х класів. Результатом   опитування  є:
А. Чи снідаєш ти вранці?
- так  84%          - ні     3%     – іноді  13%
В. Що ти зазвичай снідаєш?
- бутерброд  28%   – кашу  37%   - йогурт   твій варіант 26%
С. Яким має бути здоровий сніданок на твою думку?
Каші: гречана, вівсяна; чай з молоком, какао, натуральні соки; фрукти .
D. На твою думку, харчування, яке пропонує ваша шкільна їдальня, є здоровим?
- так, смачна і здорова їжа  19%     - ні, здоровим меню шкільної їдальні не назвеш 21%
- не знаю, я там не харчуюсь  47%     - твій варіант    13%
E. Чи є у твоєму денному раціоні фрукти та овочі?
- так  79%       – ні  2%         - іноді вживаю 19%         – твій варіант
F. Чи робиш ти руханку зранку?
- так, кожного ранку 11%          – ні  37%       – іноді41%       – твій варіант 11%
G. Ти ведеш активний спосіб життя?
- так, багато рухаюсь і займаюсь спортом регулярно не менше 30 хв. на добу  50%
- так, але спортом не займаюсь регулярно  42%
- ні, не дуже  6%
- твій варіант  2%
H. Чи використовуєш ти у реальному житті інформацію про здоровий спосіб життя, отриману на уроках у школі?
- так  32%         – частково  59%         – ні 9%
2. Дослідження  видів мобільності, «Транспортна змія».
http://school3.ck.ua/transportna-zmiya/