Ми за безпечний інтернет-простір!!

SID_2020_OGTAG_8227744910

#SaferInternetDay2020 День п’ятий. Підсумки Підійшов до кінця Тиждень безпечного Інтернету. Протягом п’яти днів учні та вчителі доклали багато зусиль аби зробити для себе, своїх знайомих та рідних Мережу простором безпеки. Спеціально до цьогорічного святкування ученицею 11-А класу Юдаковою Ольгою було розроблено оригінальний логотип. Учні других класів разом із Орленко А.О. та Пруденко В.В. відправилися в подорож безпечним Інтернетом, яку організувала компанія Дісней. Четверокласники та п’ятикласники під час карантину не били байдики, а підготували лепбуки, в яких зібрали всю необхідну інформацію про Всесвітнє павутиння та про те, як можна уникнути небезпеки в ньому. Найбільш активну участь у виставці лепбуків взяли учні 4-В класу (класний керівник Полуніна Оксана Олексадрівна). Всі роботи були оригінальними, цікавими та креативними. Не залишилася осторонь психолого-соціальна служба школи: під час проведення тематичної інформаційної години для 7-их класів «Булінг в соціальних мережах та його наслідки» соціальний педагог Харченко Яніна Юріївна та практичний психолог Литовченко Тетяна Сергіївна розповіли про причини та наслідки булінгу, а також ознайомили школярів із шляхами уникнення цькування в Інтернеті. Разом із вчителями інформатики Задирановим О. Б. та Орленко А. О. учні 2-І класу переглянули анімаційний ролик «Безпечний Інтернет. Найжахливіший тиждень Петрика», дізнавшись більше про Інтернет-культуру та пригадавши правила онлайн спілкування, а також взяли участь в графічній грі «Як не загубитися в Інтернеті». Для учнів 6-х класів вчителі Орленко А.О. та Пруденко В.В. підготували інформаційну хвилинку «Моє віртуальне «Я»», а в позаурочний час учні мали змогу перевірити свої знання долучившись до Всеукраїнського конкурсу «Безпечний Інтернет». В основі завдань конкурсу цікаві та важливі питання, з якими стикається кожна дитина, коли користується комп’ютером, планшетом, смартфоном та виходить в Інтернет. Для учнів 3-х класів Орленко Анастасія Олегівна провела інформаційно-просвітницьку хвилинку «Соціальні мережі? Не втрачай голови!», на якій учні розглянули та обговорили актуальні питання кіберзлочинності, анонімності користувачів і захисту авторських прав в мережі Інтернет. Також третьокласники мали змогу долучитися до Всеукраїнського конкурсу «Безпечний Інтернет» та перевірити наскільки вони готові до самостійної роботи в теренах Мережі.
Разом з вчителями Пруденко В.В. та Задирановим О.Б. учні 8-11 класів долучилися до програми Мережних академій Cisco, прослухавши лекції про кібербезпеку від викладачів провідних українських університетів.
Тематичний тиждень спонукав педагогів знаходити оригінальні форми навчання. Так, вчителі Войцеховська Ольга Вікторівна та Задиранов Олексій Борисович для учнів 8-А класу провели інтегрований урок англійської мови та інформатики, основною ідеєю якого було визначення ролі соціальних мереж в житті сучасного підлітка та вироблення методів зменшення його негативного впливу; вчителі інформатики Пруденко Владислав Володимирович та Задиранов Олексій Борисович провели імпровізований суд над Інтернетом, під час якого учні 11-Б класу побували в уявній судовій залі, приміряючи на себе ролі судді, адвоката, прокурорів, свідків, та розібратися з тим, чи дійсно Інтернет винен в усіх злочинах, в яких його звинувачують. Вчителі іноземних мов Войцеховська Ольга Вікторівна. та Терещенко Інна Василівна для учнів 11-их класів організували та провели конкурс ораторського мистецтва «Соціальні мережі: реальність VS віртуальність», під час якого Козловський Деніс, Лисенко Сергій, Негрій Анастасія та Юдакова Ольга продемонстрували знання англійської та виклали свої думки з приводу плюсів та мінусів віртуального та живого спілкування. Вчителі Сотуленко Олександр Юрійович, Сатанівська Ірина Володимирівна та Соломка Ольга Миколаївна на своїх уроках проводили майстер-класи з медіаграмотності. Сокур Оксана Іванівна, як провідний спеціаліст з охорони здоров’я, наголошувала на своїх уроках про небезпеку, яку може заподіяти надмірне захоплення гаджетами та Інтернетом, фізичному та психологічному здоров’ю сучасної молоді. Наймолодшими учасниками тижня стали учні 1-І класу, які дізналися про небезпеку та користь роботи за комп’ютером і зробили перші кроки сходинками до інформатики, розвиваючи увагу та математичні здібності. Протягом тижня в рекреації 3-го поверху було розміщено «Стіну гіркого досвіду», за допомогою якої школярі анонімно ділилися своїми проблемами, що спіткали їх під час роботи в Інтернеті. На уроках більшість таких випадків було разом з ними обговорено і всі разом визначали шляхи їх уникнення. Для нас дуже гарний сигналом є те, що діти не соромляться і можуть відверто повідомляти про свої проблеми та помилки.
Впевнені в тому, що заходи, які були проведені протягом тижня, допоможуть школярам, педагогам та їх близьким безпечно почуватися в глобальній мережі впродовж всього свого життя.