План дій
План дій для демократичних змін в школі
Сфера змін (з інструменту оцінки): Шкільне середовище і тип врядування в школі є демократичними | ||
Стандарт демократичної школи, якого Ви хочете досягнути (з інструменту оцінки). | ||
Які індикатори (з інструменту оцінки) продемонструють Ваші досягнення? | 1. Шкільні документи відображають принципи демократії і поваги до прав людини, містять демократичні процедури ухвалення та оновлення. Їхні положення реалізуються.
2. Органи учнівського самоврядування існують, регулярно оновлюються, працюють, ініціюють і впливають на прийняття рішень загальношкільного значення. 3. Планування та прийняття рішень здійснюється з урахуванням інтересів та активної участі вчителів, учнів і батьків. Існує чітка процедура ухвалення рішень загальношкільної ваги. Шкільна спільнота отримує інформацію про плани та рішення, перед нею звітують про виконання рішень. |
|
Що Ви плануєте зробити?/Які заходи провести для досягнення стандарту демократичної зміни? | Яких результатів якісних та кількісних Ви хочете досягнути цим заходом? | Як ці результати сприятимуть встановленню стандарту демократичної школи? |
1.Теоритичну підготовку учнівського, батьківського, педагогічного колективу (демократичні засади – нормативно-правову базу, терміни, тощо)
2. Переглянути та оновити шкільні документи. 3.Формування інваріативної складової навчального плану з урахуванням побажань дітей, батьків, вчителів |
- Проговорити розуміння демократії та демократичного шкільного середовища.
- Сформувати цілісне бачення демократичної школи, та змін, які необхідно впровадити. - Перегляд та оновлення нормативно-правової бази школи: - учні – Положення про шкільне самоврядування - учні, батьки, вчителі – Положення про раду школи. - Можливість права вибору гуртків, курсів. - впровадженя курсу «Врахуй різницю» – 10-11 кл., «Основи критичного мислення – 9 кл.» - Робота європейського клубу та дебат-клубів. |
|
ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛИ З РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |