І рік проекту
І рік Проекту (2016-2017 навчальний рік) |
||||
Вересень |
Запуск проекту «Демократична школа» Визначення розуміння демократії та демократичного шкільного середовища із вчителями. |
Теоритична підготовка учнівського колективу (демократичні засади – нормативно-правову базу, терміни, тощо).
|
Визначення розуміння поняття демократії та демократичного шкільного середовища з учнями. |
Перегляд та оновлення нормативно-правової бази школи Положення про шкільне самоврядування. |
Жовтень |
Теоритична підготовка батьківського колективу (демократичні засади – нормативно-правову базу, терміни, тощо).
|
Обговорення розуміння демократії та демократичного шкільного середовища з батьками.
|
Перегляд та оновлення нормативно-правової бази школи Положення про Раду школи.
|
|
Листопад
|
Моніторинг пропозицій щодо проекту «Демократична школа».
|
Розгляд пропозицій щодо проекту «Демократична школа».
|
||
Грудень
|
Розробка правил, що гарантують рівне ставлення та рівний доступ для всіх учасників навчально-виховного процесу. |
Заходи до Міжнародного Дня захисту прав людини.
|
||
Січень
|
Створення карти впровадження демократичних принципів і засад в навчальних предметах ( історія, людина і світ, географія, фізика, математика, основи здоров’я, укр.література, іноземна мова, правознавство та ін.) |
Презентація роботи Волонтерського клубу.
|
||
Лютий |
Презентація курсу «Враховуй різницю. Кроки до порозуміння». |
Тренінги з учнями щодо роботи в команді і виявлення лідерських якостей серед учнів 5-7 класів.
|
Тренінги з учнями щодо роботи в команді і виявлення лідерських якостей серед учнів 8-10 Класів.
|
|
Березень
|
Розробити Концепцію Громадсько-активного закладу(за участю батьків, учнів, вчителів). |
Створити на базі учнівського самоврядування Раду суспільних зв’язків з метою співпраці з громадою та місцевою владою.
|
||
Квітень
|
Квест «Демократична школа». |
Конференція «Зміни».
|
||
Травень
|
Підведення підсумків роботи за рік.
|
|||
Червень
|
Аналіз результатів роботи.
|
Планування заходів на 2017-2018 навчальний рік.
|