Реалізація експерименту
2013-2014 навчальний рік
№ п/п | Зміст роботи на етапі | Термін виконання |
Формувальний етап дослідження | 2013 – 2014 н.р. | |
Перший етап
“Пошукова робота” (репродуктивний) 1. Спостереження за вихованцями. 2.Психолого-педагогічна діагностика здібностей кожної дитини. 3.Прогнозування домінантного розвитку певних здібностей дитини. 4. Створення банку даних про нахили та здібності дітей класу (закладу). 5. Семінар – практикум: «Система завдань , спрямованих на розвиток поняттєвого, дивергентного мислення та мовлення учнів на уроках математики, української мови та природознавства у початковій школі. Методика роботи та технологічні прийоми створення» |
вересень 2013р | |
2. | Другий етап -“Вирощування талантів”
(конструктивний) 1. Організація спеціалізованих занять з дітьми у підгрупах. 2. Організація різних видів діяльності з дітьми у підгрупах. 3. Робота за індивідуальними програмами розвитку здібностей дітей. 4. Залучення батьків до цілеспрямованого розвитку певних здібностей дитини. 5.Дидактичні засади побудови уроку як цілісного творчого процесу. |
жовтень 2013 р.
листопад 2013 р. |
3. | Аналіз уроків у початковій школі щодо здійснення навчально-творчої діяльності | грудень 2013 р. |
4. | Розвиток образного мовлення молодшого школяра на уроках читання як засіб становлення особистості діяча | січень – квітень 2014 р. |
5. | Рольовий тренінг як засіб здійснення внутрішкільної методичної роботи. Розвиток над ситуативного рівня педагогічного мислення вчителя у процесі рольового тренінгу. | лютий 2014 р. |