Відбулось чергове засідання педагогічної ради

photo_5195229863747902605_y

Обрана тема – “Роль особистості вчителя та класного керівника у формуванні соціально згуртованого колективу учнів” – актуальна і потребує уваги педагогів, оскільки створення сприятливого психосоціального клімату в класі сприяє не лише зростанню успішності, а й загальному розвитку особистості кожного учня.
З вступним словом перед присутніми виступив директор школи Завіновський В.І. і підкреслив важливість згуртованості задля навчального процесу та загального розвитку учнів.
Заступник директора Харченко Я.Ю. запропонувала цікаву форму проведення заходу, чергування виступів вчителів з креативними психологічними вправами.
Педагоги висловлювали своє бачення ситуації згуртованості в класах, ділились досвідом досягнення успіхів, які вони спостерігають. Клименко О.І. – акцентувала увагу на екологічних акціях, подорожах та активному відпочинку своїх вихованців, Палаш Д.С.- пропонувала долучитись до інноваційних форм роботи, як зйомки відео – фрагментів, публікації їх у соціальних мережах. Січкар Т.П. – нагадала про залучення дітей до проведення найрізноманітніших класних заходів та залучення батьківського колективу до участі в них. Гаражун Л.В.- поділилась власним досвідом у формуванні толерантного та згуртованого класного колективу де є учні з ООП. Михайленко І.П.- презентувала форми та методи роботи які використовує в своєму класі. Вчителі долучились до обговорення та аналізу різних методів та стратегій для покращення згуртованості, включаючи роботу з комунікаційними навичками, взаємодопомогу, та розвиток емпатії.
Активізувати роботу допомагали цікаві тренінгові завдання запропоновані психологинею школи Литовченко Т.С.. Вони сприяли комунікації , співпраці та прагненню до вирішення конкретних заходів та ініціатив для підтримки згуртованості в колективі.
Шляхом спільної роботи, аналізу проблем та пошуку рішень, педагоги прагнуть створити таке навчальне середовище, в якому кожен учень відчуває підтримку, розвиток та повагу, що сприяє його загальному успіху.