Тиждень психології

image002y

Креативно, яскраво та з незабутніми враженнями промайнув тиждень. Проведення тижня – цікавий, творчий процес. Разом з шкільним психологом Литовченко Т.С. працювали дівчатка-помічниці. Яременко Аня , Свинтицька Маргарита (6-Б), Панасенко Каріна, Сас Вікторія, Прохватило Настя, Крот Катя (7-Б), Патерко Аліса, Грилюк Даша (7-В) анкетували, готували заходи, квести та ігри. Акцією «Веселка настрою» розпочався загальношкільною тиждень психології, де вчителям ,учням та їх батькам пропонувалось за допомогою кольорових жетонів визначити, з яким настроєм вони прийшли в школу. А потім всі могли ознайомитися зі значенням кольорів. Приємно зазначити, що переважав жовтий колір, який символізує життєрадісність та позитив. Надалі учні 5-х класів демонструвати свої творчі здібності на сцені у грі «Психологічна показуха».
У вівторок в приміщенні шкільної бібліотеки дівчата 7 та 8 класу для учнів початкової школи проводили психологічне тестування, визначаючи «Який ти друг?». А ще бібліотекар школи Перцева Н.А. підготувала виставку книжок «Дружба – найдорожчий скарб». Під час проведення квесту «8 кольорів щастя» учні молодшої та середньої ланки, мандруючи по школі, шукали відповіді та дізнавалися з чого складається щастя, а на перерві в актовому залі дивилися добрі мультики і вчилися бути чуйними.
Середа здивувала величезним творчим потенціалом наших дітей. В конкурсі «Друдли» взяли участь понад 50 дітей. За результатами змагань були обрані містер та міс Креативність. Батьки першокласників вразили своєю фантазією. Біля галереї батьківських робіт «Мамине сонечко» постійно було багато дітей та дорослих. В цей день третьокласники уявляли птаха щастя, а вчителі поділилися своїми мріями.
У четвер усі бажаючі перевіряли логічне мислення, граючи на перервах в психологічні ігри «Танграм», «Кольорові сліди-категорії» , «Кошки-мишки», «Тетріс». Також були веселі танці, які всім підняли настрій! Під час розвиваючого заняття «Арт-перукарня» учні 5-В класу спробували себе в ролі перукарів.
У п’ятницю учні 10х класів спробували розібратися у таких поняттях як справедливість та людяність, взявши участь у грі-драматизації «Донорське серце». Восьмикласники під час уроку-тренінгу «Тимбілдінг» вчилися створювати команду однодумців для досягнення єдиної мети. В вестибюлі школі протягом тижня працювали інформативні стенди, які кожен день поповнювались новою інформацією та оголошеннями. А «Пожирач неприємностей» позбавляв школярів негативу та приносив добрий настрій.