Моніторинг соціальної актвиності у роботі самоврядування

На початку нового навчального року традиційно був проведений моніторинг соціальної активності учнів у роботі шкільного самоврядування. Учням 7-11 класів була запропонована анкета, яка складалася з п’яти питань:

1. Чи бажаєте ви працювати у шкільному парламенті?

2. Чи бажаєте ви очолювати шкільний парламент?

3. Чи бажаєте ви очолювати парламенський комітет? Який?

4. Кого би ви запропонували на посаду спікера?

5. Ваші пропозиції до роботи шкільного парламенту.

В анкетуванні взяли участь 235 учнів. 88 з них (35%) виявили бажання працювати у парламенті. Найвища соціальна активність у учнів 7А класу (класний керівник Артьомова У. О.) – 68%, 9А класу (класний керівник Коваленко О. Ф.) – 52% та 10Б класу (класний керівник Чубса С. М.) – 50%.  Бажання очолювати парламент, бути його спікером виявили 29 учнів, 43 учня бажають очолювати комітети. 50 кандидатур були запропоновані учасниками опитування на посаду спікера. Найбільшу кількість голосів отримали Когут Юлія (10Б) – 37, Шевченко Ярослав (11Б) – 28 та Морозова Софія (9В) – 22 голоси.

Учні внесли 54 пропозиції до роботи парламенту, які будуть обговорюватися на першій сесії.

Цьогорічний моніторинг довів, що бажання учнів працювати у шкільному парламенті зросло в порівнянні з минулим роком на 8%.