Методична весна
Добігають до завершення весняні канікули, що стали майданчиком методичного перезавантаження педагогічних працівників школи. Під час педагогічної ради «Компетентності вчителя 21 століття: Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті Концепції Нової української школи» було роз’яснено поняття професійно-педагогічної компетентності; розкрито складові та процес формування професійної культури і компетентності в системі професійної підготовки вчителя; розглянуто групи ключових компетентностей за різними джерелами та можливі шляхи їх формування; визначено перспективи роботи педагогічного колективу з підвищення професійної компетентності вчителя.
Інформаційно-насиченим пройшов семінар-практикум «Методична весна» під час якого вчителі підвищували свою професійну майстерність з питань підвищення кваліфікації, розроблення освітньої програми закладу, реалізації Закону України щодо функціонування української мови як державної. На нарадах при директорі були заслухані питання щодо безпечного освітнього середовища, реалізації проєктної діяльності в закладі та звіти керівників методичних об’єднань щодо проведеної роботи на першому етапі над науково-методичною проблемою. За круглим столом була обговорена та спланована подальша робота шкільних методичних об’єднань. Рефлексією став психологічний тренінг, що був проведений в межах психологічних студій.
Методичне перезавантаження пройшло в діловій, конструктивній обстановці. Прийняті рішення та надані рекомендації допоможуть покращити подальшу роботу школи та зробити освітній процес якісним.