Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів

йц

#хеппічелендж З дитинства кожного приваблює світ казок, тому продовжуючи роботу у рамках третього тижня, який проходить під гаслом «Мистецтво емоцій» учні 1-х класів поринули у світ позитивних емоцій та мрій. Всім відомо що читання та розповідання казок спрямовано на розвиток фантазії та творчої уяви при цьому дітям пропонується відповісти на ряд запитань: «Як ви думаєте, про що ця казка?», «Хто з героїв найбільше сподобався і чому?», «Чому герой зробив ті чи інші вчинки?», «Як герой знайшов вихід із складної ситуації?». Переписуючи казку, дописуючи свій кінець або вставляючи інші персонажі у казку, діти самостійно обирають найбільш відповідний її внутрішньому стану сюжет і знаходить той варіант руйнування ситуацій, який дозволяє звільнитися їй від внутрішньої напруги. В цьому полягає психокорекційний сенс переписування казки. Головний герой переживає ті ж емоції, що і діти , долає ті ж страхи та комплекси, знаходить виходи із проблемної ситуації. Діти порівнюють себе з персонажем, аналізують його поведінку і, як результат, вчаться долати труднощі різного характеру у реальному житті, позбуватися тих недоліків, які притаманні їй зараз.