Інженерний тиждень

#Інженернийтиждень День другий Неймовірно цікавим та захоплюючим став другий день інженерного тижня. Учні 7-А та 7-Б класів взяли участь у проєкті — виготовленні дерев’яної головоломки «Вузол». Це не просто іграшка, а справжній виклик для розуму та вправність для рук, чудовий приклад того, як технічна творчість розвиває логіку, просторове мислення та терплячість.
Учні 6-А та 6-Б класів поринули у світ макетування та декору, виготовляючи тіньовий свічник «Марсельський будиночок». Це мініатюрна архітектурна форма з фанери, яка оживає у променях чайної свічки — відкидаючи чарівні тіні та створюючи атмосферу затишку й фантазії. Цей проєкт поєднує техніку, креатив і трохи магії світла. Наші шестикласники — справжні майстри інженерної уяви.
Школярі 5-В класу виготовили власноруч цікаву та веселу іграшку – «Перевертун». П’ятикласники завзято збирали свого спортсмена та стежили, як він займається гімнастичними вправами. А потім ще й уявили його гастролі світом та послухали розповіді друзів про уявну мандрівку перевертуна.
Використовуючи інтерактивний застосунок Planner 5D учні 5-А класу будували віртуальний будинок мрії. Поетапно створюючи затишний, безпечний власний куточок приміряючи на себе роль дизайнерів, архітекторів, будівельників.
Учні 6-А та 6-Б класів долучившись до заходів тижня, виготовляли виріб «Політ птаха». У результаті — не просто готовий проєкт, а величезний крок у розвиток технічного мислення та віри у власні сили.
Діти 3-Б класу на уроці інтегрованого курсу предмету “Я досліджую світ” з теми « Місця та люди» вчилися створювати найпростіший компас. Великі винаходи починаються з малих відкриттів.
Учні 8- В класу виготовляли моделі: що імітують голос; що демонструють як функціонують наші легені; які показують як працює наше серце. Вивчати роботу людського організму створивши власноруч імітаційну модель значно цікавіше та пізнавальніше. Робота над створенням проєктних завдань поєднала знання учнів з геометрії, фізики, біології та інженерії, розвиваючи просторове мислення й навички аналізу.
Інженерний тиждень — це не просто про творчість і практику, а й про формування навичок майбутнього. Саме STEM-освіта (наука, технології, інженерія та математика) відкриває учням шлях до сучасних професій і готує їх до викликів XXI століття. Попереду ще більше відкриттів і натхнення. Тиждень триває.
#iнженернийтиждень #томущоцікаво