День ЮНЕСКО
З нагоди Всесвітнього дня ЮНЕСКО педагоги підготували та провели низку пізнавальних та творчих заходів, покликаних ознайомити учнів із діяльністю міжнародної організації, її місією та унікальними об’єктами культурної і природної спадщини України та світу.
Учні 3-В класу (класний керівник Палаш Д.С.) вирушили у захопливу подорож Україною та світом, знайомлячись із культурними й природними скарбами під охороною ЮНЕСКО. Діти пригадали найвідоміші пам’ятки України — Києво-Печерську лавру, Софію Київську, історичний центр Львова, а також відкрили для себе визначні об’єкти світу — Велику китайську стіну, піраміди Єгипту, Тадж-Махал.
У 3-А класі (класний керівник Гаражун Л.В.) школярі дізналися про ЮНЕСКО, спеціалізовану установу Організації Об’єднаних Націй, що займається освітою, наукою, культурою та комунікацією, а також підготували розповіді про українські об’єкти, які входять до її списку спадщини.
Учні 3-І класу (класний керівник Січкар Т.П.) брали участь у інтерактивній грі «ЮНЕСКО — оберіг культурної спадщини і миру», під час якої вчилися цінувати культуру різних народів. Для 4-Б класу (класний керівник Кульбачна О.І.) провела урок на тему: ” Світлішає на світі, коли радіють діти”. Діти познайомилися з історіжю створення ООН, ЮНІСЕФ та Конвенцією ООН про права дитини.
Учні 4-І класу (вчитель Висоцька О.І.) створили власну «Книгу миру», у якій написали побажання миру різними мовами світу, додавши малюнки та прапори країн. Також школярі здійснили віртуальну подорож пам’ятками ЮНЕСКО, зокрема до Тадж-Махалу, Мачу-Пікчу та Софійського собору в Києві.
У 5-А (класний керівник Хотько Л.В ) та 5-І (вчитель інформатики Задиранов О.Б.) класах відбулися інформаційно-освітні уроки-подорожі, під час яких учні дізналися про напрями діяльності ЮНЕСКО у сфері освіти, науки та культури. Діти активно брали участь у вікторинах, розгадували кросворди та подорожували музеями світу за допомогою сучасних технологій.
Учні 6-А та 6-В (вчитель інформатики Орленко А.О.), 6-Б класу (вчитель Микитенко А.А.) ознайомилися з місією ЮНЕСКО через тематичні відео та віртуальні тури «Україна у спадщині ЮНЕСКО». Діти створювали плакати, що символізували єдність народів і важливість збереження культурних цінностей.
У 9-А класі ( класний керівник Клименко А.В.) відбулася виховна година «ЮНЕСКО — оберіг культури і знань» . Учні переглядали відео, працювали в групах над проєктами «Карта миру в моїй голові» та «Скарби ЮНЕСКО в Україні».
Учні 9-В класу (вчитель Войцеховська О.В.) підготували захід англійською мовою. Вони досліджували історію створення ЮНЕСКО, напрями діяльності та вирушили у віртуальну подорож найвідомішими пам’ятками світу.
Учні 11-А класу разом із класним керівником Кононенко Т.Г., учителем англійської мови Карбівничою І.В. та учителем історії Парначовою Н.В. здійснили віртуальний тур об’єктами Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні, використовуючи різноманітні онлайн-ресурси. Особливу увагу учні приділили таким відомим пам’яткам, як Софійський собор у Києві, Історичний центр Львова, Карпатські праліси та Чернівецький національний університет. Захід став першим кроком у реалізації масштабного проєкту «Культурно-архітектурна та природна спадщина ЮНЕСКО в Україні», метою якого є створення двомовної інтерактивної мапи України з позначенням об’єктів ЮНЕСКО та короткими історичними довідками про кожен із них.
11-Б клас (класний керівник Гончар Т. А.) долучилися до віртуальної екскурсії об’єктами Світової спадщини ЮНЕСКО. Заходи допомогли учасникам зрозуміти важливість збереження культурної та природної спадщини людства, розвинули інтерес до історії, географії, іноземних мов і сучасних технологій.
ЮНЕСКО об’єднує країни задля збереження миру, знань і культурної спадщини, а наші учні вкотре довели, що майбутнє — за тими, хто шанує минуле.
