XVII педагогічна виставка “Зернини досвіду. Сучасна освіта – 2010″

Щорічно вчителі школи беруть участь у педагогічній виставці «Зернини досвіду». Цьогорічна виставка теж поповнилась кращими роботами вчителів школи. Всі вони були рекомендовані педагогічною радою. Протокол №3 від 22. 03. 2010.

  • Авторський колектив директора, заступника та практичного психолога школи підготували методичні доробки до організації допрофільної підготовки та профорієнтаційної роботи в школі в зв’язку із виконанням Концепції профілізації старшої школи. Дана робота містить повний перелік документів, підготовлених МОН України та розроблених школою для впровадження профілізації на 2010-2011 навчальний рік. Наведені психологічні дослідження вибору учнів профілю навчання та майбутньої успішної професії. Вироблена управлінська та методична модель впровадження допрофільної підготовки в спеціалізованій школі.
  • Той же авторський колектив ще разом із вчителем-логопедом Одинцовою В. Б. та вчителем початкових класів Полуніною О. О. підготували методичний супровід впровадження освіти для дітей з особливими потребами. Даний дворічний досвід роботи з інклюзивної освіти дітей, хворих на ДЦП, представлений у вигляді шкільного управлінського проекту.
  • Практичний психолог школи Харітонова С. М. виробила ключові компетентності психолога, що дає можливість осучаснити роботи шкільного психолога, розширити його поле діяльності та презентувати досвід роботи зі шкільним колективом.
  • Вчитель біології та екології Чубса С. М. представила досвід школи по виробленню екологічних ключових компетентностей учнів школи. Вироблена модель екологічного виховання через урочну та позаурочну діяльність, роботу екологічної варти та впровадження проекту «Уроки для стійкого розвитку».
  • Набутий досвід викладання профільного спецкурсу з французької мови «Краєзнавство. Черкаська область» представила вчитель французької мови.
  • Цікавим надбанням є робота вчителів початкової школи. Вони розробили «Перший зошит школяра», який представив їх досвід роботи з першокласниками під час адаптаційного періоду.
  • Упродовж багатьох років педагоги упроваджують творчу спадщину В. О. Сухомлинського в практику шкіл. Вчитель української мови Сатанівська І. В. уклала дидактичні матеріали по застосуванню творів педагога на уроках мови. Це тексти для аудіювання та читання мовчки, тексти для переказів та різноманітних диктантів.
  • Цікавий досвід впровадження технології критичного мислення представили вчителі іноземних мов школи. Це окремі вправи та етапи уроку, дидактичні прийоми та цілі уроки, що стануть допоміжним матеріалом для багатьох педагогів міста.
  • Розробка технології критичного мислення на уроках зарубіжної літератури представлена вчителем зарубіжної літератури Чернухою В. С.

th_01.jpg  th_02.jpg