Педагогічна рада

у-куток

Відбулось засідання педагогічної ради, яке традиційно проходить у період осінніх канікул.

Цього навчального року педагогічний колектив школи розпочав роботу над науково-методичною проблемою «Від інноваційного змісту і технологій через педагогічну майстерність учителя до якісної освіти та креативної особистості учня».

На педагогічній раді розглядалось питання створення освітньої моделі розвивальної взаємодії учителя й учня в умовах інноваційної системи навчання, яка б дозволила підвищити ефективність формування та розвитку творчої особистості учителя й учня. Під час доповіді заступник директора школи Білоус О.О. окреслила основні питання, які стоять перед колективом щодо підвищення ефективності навчально-виховного процесу за умов інноваційної діяльності школи.

З метою залучення вчителів до активного пошуку шляхів гармонізації стосунків учасників навчально-виховного процесу була організована робота в групах із створення освітніх моделей розвивальної взаємодії вчителя й учня. Представники груп презентували свої проекти, відповідали на численні запитання, обґрунтовуючи представлені моделі. Потім шляхом відкритого голосування була обрана найкраща з представлених моделей – модель «Школа вектору взаємного руху» (керівник групи Довгаль Л.В.). Ця модель і була взята за основу взаємодії учителя й учня, за положеннями якої в школі буде створено робочу творчу групу для розробки заходів щодо її впровадження.

Педагогічна рада пройшла в діловій, конструктивній обстановці, і її рішення допоможуть покращити навчально-виховний процес.