Інженерний тиждень

#Інженернийтиждень День п’ятий Добіг до завершення цікавий, дослідницький та інформаційно-насичений тиждень. Кожний такий день надавав учнями змогу зануритися у науку, пізнати світ краще. Учні 7-І класу працювали над реалізацією проєкта «Світло вдома». Юні інженери з діода, фольги та батарейок виготовили листівку , що запалює вікна будиночка теплим світлом. Нехай Великдень подарує мирне тепле світло у кожному українському домі.
До створення винаходів, а саме, механічних телефонів, долучились учні 1-А класу. Більшість дітей не бачили дротовий стаціонарний телефон, тому їм було цікаво зануритись в історію виникнення телефону, спробувати зробити власноруч та випробувати його дію.
Учні 1-І класу знайомились з взаємодією хімічних і фізичних явищ. Досліджували як можна в житті скористатись знаннями про взаємодією хімічних речовин, як під час взаємодії соди і оцту відбувається виділення вуглекислого газу, який газ надуває кульку.
Наші п’ятикласники створили власноруч цікаву динамічну іграшку — “Акробат”, що поєднує фізику, техніку та фантазію. Цей проєкт не лише розвиває інженерне мислення, а й дарує радість творчості та пізнання. Пишаємось нашими юними техніками.
Учні 5-Б класу взяли участь у захопливому проєкті з побудови моста Леонардо да Вінчі, використовуючи звичайні палички для морозива. Діти працювали в командах, досліджуючи принципи інженерії та фізики, які використовував відомий італійський винахідник. Учні вчилися створювати стабільну конструкцію без використання клею чи цвяхів — лише завдяки силі тертя і правильному розташуванню деталей. Цей експеримент не тільки розвинув просторове мислення та уяву школярів, а й продемонстрував, як цікавою може бути наука.
Діти 7-А класу долучились до виконання фігури «Доміно» з використанням техніки оригамі. Під час дослідження учні також узагальнили знання з теми кутів і способів побудови чотирикутників за допомогою креслярських інструментів. Робота над проєктом сприяла розвитку просторового мислення, формуванню навичок аналізу та логічного мислення.
Учні 2 -І класу досліджували як утворюються шторми на інших планетах, та запускали “ракету”.
Учні 9- В класу експерементували у добуванні молекули ДНК з банана та ківі. Яким же було здивування учнів коли вони дізнались, що кухонна сіль, засіб для миття та сильно охолоджений спирт — це все, що потрібно аби виділити молекулу ДНК банана.
Юні дослідники 4-В класу долучилися до проєкту – дослідження “Веселка у склянці”, який допоміг отримати відповідь, що таке концентрація.
Учні 11 – Б класу створили модель , що демонструє Сонячне і Місячне затемнення. Вони дізнались, що місячні затемнення барвисті – і кожен раз різні. Власноруч створена модель це цікаво, пізнавально, захоплююче.
Це був час, коли кожен міг спробувати себе у ролі дослідника, інженера, архітектора. Інженерія – це лікування складних хвороб та підкорення космосу – процес, під час якого теоретична наука набуває практичного застосування.
#iнженернийтиждень #томущоцікаво