Інженерний тиждень

#Інженернийтиждень День четвертий Триває інженерний тиждень у школі. Учні досліджують, майструють, конструюють, спостерігають і навіть стають на хвилину справжніми інженерами.
Школярі 4-А класу сконструювали катапульти, дізналися про історію виникнення та застосування катапульти. Велике задоволення та позитивні емоції приніс момент випробування власних виробів..
Учні 1-Г класу виготовили таумантроп, щоб трохи відчути магію ілюзії. Дитяча фантазія не мала меж. Хтось створював геометричні фігури, а хтось будував цілі замки та вежі.
Дітлахи 2-В класу створили модель Сонячної системи. Школярі ознайомилися з принципом роботи пружини, на котру посадили кожну з планет. Досліджувати, моделювати , пізнавати використовуючи практичні навички значно цікавіше.
Учні 10-А побудували макет відра з відкидною кришкою з паперових стаканчиків. Це не просто макет — це справжня інженерна модель, яка вчить мислити, моделювати та розуміти, як працюють механізми у світі навколо нас.
Неймовірні вражання від виконання інженерного завдання «Півник» залишилися в учнів 1-В класу. В оздобленні власного виробу дитяча фантазія не мала меж, а випробування подарували веселі емоції.
Школярі 9-А класу виготовляли паперову ракету та спектроскоп. Користуючись виготовленими моделями досліджували вільне падіння тіл і спостерігали розкладання світла в спектр.
Учні 8-Б класу, створили «Модель легенів» . Завдяки наочній моделі учні краще зрозуміли механізм роботи легенів і відчули себе справжніми дослідниками людського організму.
Тиждень триває.
#iнженернийтиждень #томущоцікаво